اسموتی خانگی

اسموتی هندوانه نعنا

 اسموتی‌های میوه‌ای، این نوشیدنی‌های خنک و خوشمزه‌ی تابستانی علاوه‌براینکه به آسانی آماده می‌شوند، مواد مغزی بسیاری هم به رژیم روزانه‌ی شما می‌افزایند. در این مطلب طرز تهیه‌ی چند اسموتی سالم و خوشمزه با کالری کمتر از ۳۰۰ را به شما آموزش می‌دهیم.

 مواد اصلی هر اسموتی، میوه، مایعات (آب، آب‌میوه، شیر) یا ماست و یخ هستند. کافی است تمام این مواد را در یک مخلوط‌کن بریزید و آن را روشن کنید تا محتویات خوب با هم مخلوط شوند.

 اگر زمان کافی در اختیار دارید قبل از تهیه‌ی اسموتی‌ها، میوه‌هایتان را در فریزر بگذارید تا یخ بزند. درغیراین‌صورت باید تعداد یخ‌ بیشتری در مخلوط‌کن بریزید.

 طعم اسموتی‌تان را قبل از ریختن داخل لیوان امتحان کنید و هرچه را برای خوشمزه‌تر شدنش لازم بود به آن بیفزایید.

 اسموتی طالبی- کیوی

اسموتی طالبی کیوی

 طالبی‌های شیرین و به رنگ سبز روشن و کیوی‌‌های سبز تیره،‌ هردو سرشار از ویتامین C و فیبرند. ماست و شیر هم به این اسموتیِ نشاط‌آور، کلسیم و پروتئین اضافه می‌کنند.

مواد لازم:

  یک فنجان طالبی خردشده؛

  یک‌دوم فنجان ماست بدون چربی؛

  یک‌دوم فنجان شیر بدون چربی؛

  یک عدد کیوی پوست‌کنده و خردشده؛

  یک قاشق غذاخوری عسل؛

  یک‌چهارم قاشق چایخوری دارچین؛

  یک‌دوم فنجان یخ.

اسموتی هندوانه-نعنا

 یک اسموتی سالم و نشاط‌ آور و درعین‌حال کم کالری! مناسب برای کسانی که می‌خواهند در یک روز گرم تابستانی خودشان را ریلکس کنند یا کسانی که بعد از یک ورزش حسابی قصد تجدید قوا دارند.هندوانه منبعی غنی از ویتامین‌های A و C است و ماست هم کلسیم و پروتئین به این اسموتی می‌افزاید.

اسموتی

مواد لازم:

  ۲ فنجان هندوانه خرد شده (تخمه‌های آن را جدا کنید)؛

  یک و یک‌دوم قاشق غذاخوری نعنا تازه؛

  یک‌دوم فنجان ماست بدون چربی؛

  یک قاشق غذاخوری عسل؛

  یک دوم فنجان یخ.

نفیسه خانوم

نفیسه خانوم یکی از خانوم های خلاق خانوم بزرگ هست که عاشق درست کردن غذاهای خلاقانه است، در ضمن غذاهای فست فود خونگی و موهیتوشو هم امتحان کنید.

مشاهده منو
برگشت به بالا